Het is onbegrijpelijk wat de daders bezielt

MAASSLUIS | Het gaat nog worden met het nieuwe metrostation van de Hoekse Lijn dat in het komende jaar wordt aangelegd. Afgelopen nacht was het weer raak.

 

 

 

 

Redactie

Redactie

Redactie van Maassluis.Nu

8 Reacties

  1. Aad Rieken
    6 maart 2016 at 20:23

    ”TOTALE SCHADE”,

    1 Grote glasplaat kaartjesautomaat,
    1 Reclamezuil,
    2 Grote glasplaten bushokjes,
    (met oud en nieuw alle 15)

  2. Aad Rieken
    6 maart 2016 at 12:57

    Kees dit is een grote hoop die ik al lang geleden heb opgegeven dat het over zal gaan,”Zolang De Wereld Zal Bestaan !”

    Er moet ook actie komen vanuit een andere hoek dan alleen de gemeente!

  3. Marcel Thomassen
    6 maart 2016 at 12:53

    Zodra de Hoekse Lijn gereed is, komen er op alle RET-metrostations in Maassluis vaste camera’s met 24-uurs toezicht, alarm zuilen voor reizigers op de perrons en een RET mobiel toezicht eenheid van twee man voor de gehele Hoekse Lijn.

    Het is al een aantal jaren zo dat er in Maassluis en crimineel bende werkt die zich bezich houdt met het kraken van geldautomaten en NS-kaartautomaten.De politie kent deze gasten.

    Wel is het zo dat de politie district Waterweg inadequaat werkt in de nacht te Maassluis e.o. omdat de ene DHV-politiebus die in de nacht aanwezig is, na 02.00 ook Hoek van Holland erbij moet doen. Immers al geruim tijd is er ondanks de mooie praatjes van korpsbeheerder Abouthaleb na twee uur in de nacht geen politie in de Hoek meer aanwezig en is deze plaats afhankelijk van politie inzet uit Maassluis (als de Mssl politiebus in de Hoek is, is er in de nacht weer geen politie in Maassluis en moet die weer uit Vlaardingen of zelfs Schiedam komen).

    Is er een arrestant, dan moet dat Maassluis busje deze weer in de nacht vanuit Maassluis of Hoek van Holland naar het politiebureau Rotterdam Marconiplein brengen waar de politie-cellen staan. De recherche werkt weer vanuit Schiedam. Veel politie beambten in ons district zijn over deze kennelijk onverkwikkelijkheden zeer verbolgen.

    Ondergetekende, heeft begin dit jaar deze zaak als vakbondfiguur aangekaart bij de districtsleiding (Sjoert Top), ook de huidig Maassluis burgemeester laat het tot nu toe in deze zaak afweten (evenals de gemeenteraad en media).

    Marcel Thomassen

    Lid Plancommissie Hoekse Lijn

    FNV Groot Rotterdam

  4. Kees de Groot
    6 maart 2016 at 12:26

    camera’s permanent opstellen, maar belangrijker is de straffen gigantisch omhoog… dan laten ze het wel… dat is dan toch logisch…!!! Laat bij minderjarigen de ouders er maar voor opdraaien, tevens de jeugd maatschappelijk werk laten doen, dus dubbel straffen… het moet toch eens een keertje afgelopen zijn… of haalt iedereen maar de schouders op en gaan we straks alleen maar weer klagen als we meer premies en gemeente belasting moeten betalen..

    Kan iemand mij vertellen wat dit geintje totaal gaat kosten.. dus we beginnen met het plaatsen van het glas van dat hokje… vervolgens wordt het gesloopt, dus moet er iemand komen kom het op te ruimen, vervolgens moet er iemand komen om de schade op te nemen, dan komen er weer lui om de reparatie uit te voeren.

    Wat krijgen we dan voor bedrag..??? en wie gaat dat betalen..???

    Wanneer komt er eens actie vanuit de Gemeente om de dingen die worden verzonnen om te plaatsen ook daadwerkelijk te onderhouden en beschermen..?

    Ik zou ook wel eens willen weten wie hier verantwoordelijk voor is.. bij Naam dan he…

  5. Aad Rieken
    6 maart 2016 at 11:38

    ”Station Het Wilde Westen !!”

  6. Bram
    6 maart 2016 at 11:28

    Waar is onze mobile camera die destijds met veel tam-tam is aangeschaft ?

    • 6 maart 2016 at 11:38

      dat is precies het zwakke aan zo’n camera: hij is preventief, zo lang hij er staat.

  7. Berg
    6 maart 2016 at 11:22

    Camera toezicht